Herstelling stedelijk jeugdlokaal

Als je werking hebt in een stedelijk jeugdlokaal en je ziet ergens een defect,
Geef het dan door via jeugd@brugge.be.
 

Zo maak je een duidelijke melding

  1. Beschrijf het defect.
  2. Vermeld duidelijk de locatie waar in of aan het lokaal het defect zich bevindt
  3. Voeg foto's of filmpjes toe
    • van de defecte situatie
    • een actueel beeld van de ruimte waar het probleem zich voordoet
  4. Zorg dat de plaats netjes en vlot toegankelijk is voor onze ploeg, anders zal het werk niet worden uitgevoerd

 

Qua netheid verwachten we minimaal dit:

  • Geen rondslingerende etensresten of afwas die (bijna) staat te schimmelen
  • Geen plakkerige vloer
  • Vlotte doorgang in het lokaal
  • Proper sanitair dat kan gebruikt worden door onze ploeg

 

Hoe lang duurt het voor een defect opgelost is? 

Vanaf de melding bij ons binnenkomt maken we een melding aan voor de technische ploeg.
Hierbij geven we een code aan de dringendheid van het defect en maken onze collega's een planning.
We kunnen dus moeilijk vooraf een inschatting geven.
Heb je na een termijn van 2 weken nog niets gehoord?
Neem dan even contact met ons op.


Maak een melding via mail
 

Volg ons op instagram